13 Nisan 2012 Cuma

Ankara Kabadayıları



Yağcıoğlu Fehmi Ağa gecenin karanlığında evine doğru giderken yol kenarında sızmış haldeki Kalburcu Hüseyin Ağa'yı farkeder.Yerde yatan hasmına doğru eğilince arkadaşı seslenir hemen;
-İşte tam zamanı,çek bıçağını bitir işini.
Fehmi Ağa ise;
-Ağalık,hasmına böyle kendinde değilken bıçak çekmek değildir diyerek onu sırtlar ve evine götürür.
Kalburcu'nun anası,kapıda oğlunu Fehmi Ağa'nın sırtında görünce oğlunu öldürdü sanarak feryadı koparır.Fehmi Ağa telaşlarının boşa olduğunu anlatır ve Kalburcu'yu anasına baygın bir şekilde teslim eder.Kalburcu sabah kendine gelmesiyle eve nasıl geldiğini öğrenir ve aracıların da yardımıyla o dönemin iki yiğidi barışır.
Ankara'nın ilk kabadayıları seğmen geleneğinden gelen bu kişiler olarak bilinir.Osmanlı'dan gelen seğmen,efe geleneği cumhuriyetin ilk yıllarına kadar sürer.Ardından 1940'lı yıllarda kabadayılık ortaya çıkar.İlk dönemlerinde kabadayılar genelde kahve işletenler veya küçük esnaflar arasından çıkmıştır.Her birinin uğraştığı bir işi vardır.Mahallenin bıçkın delikanlıları olan bu insanlarda mahallenin namusunu koruma,zayıfları kollama,muhtaça yardımcı olmak gibi olumlu özellikleri vardır ilk dönemlerde.
Ankara Kabadayıları kitabının yazarı Halil Soyuer şöyle tanımlar kabadayılığı;
“Kabadayılık olgusu,hiçbir dönemde ve hiçbir zaman,bulunduğu yöre insanlarına zorla hükmetmek,kendisine zorla çıkar sağlamak,şundan bundan haraç almak,vatandaşın ırzına namusuna göz dikmek eylemi değildir.Kabadayı insan,her zaman ve her ortamda özü sözü bir,kıçı başı oynamayan,haksıza arka çıkmayan,hakkın ve haklının yanında olan insandır.”Ama ne var ki kabadayıların bu olumlu özellikleri ilerleyen yıllarda hızla bozulacaktır.
Ankara'da mahalle olarak kabadayıların çıkış yerleri genellikle;Altındağ,Atıfbey,Kayabaşı,Çinçin,Yenidoğan,Aktaş ve Hacettepe'dir.Özellikle “yiğidin harman olduğu mahalle” Hacettepe biraz daha ön plandadır her zaman için.
1940lı yılların bazı önemli isimleri ise Kabadayı Mehmet,Sarı Veli,Kürt Cemali,Boşnak Muharrem,Karagöz Kemal sayılabilir.Her birinin mutlaka değişik hikayesi vardı elbet.Bu dönemin hızlı kabadayılarından olan ama aynı zamanda sıkı dost olan Kabadayı Mehmet ile Sarı Veli'nin arası bir gün bozulur.Sarı Veli,Kabadayı Mehmet'in hapse girerken kendisine emanet ettiği silahı kumarda kaybeder.Kabadayı Mehmet bunu öğrenir ve hapisten çıktığında Sarı Veli'yi öldürür.Bu cinayetle artık kabadayılık ortamı bozulmuştur.Bir süre sonra ise yine Kabadayı Mehmet ile Altındağ'ın ünlü kabadayısı Kürt Cemali ile arasında anlaşmazlık olur.Bu iki ismin de olduğu bir ortamda çıkan tartışma ve sonrasında çıkan kavgada elektriklerin de kesilmesiyle nerden geldiği yıllarca ortaya çıkarılamayan,kimin sıktığı bilinemeyen kurşunlarla Kürt Cemali öldürülür.Kürt Cemali'nin yakınları Kabadayı Mehmet'in tarafında bulunan Dündar Kılıç'ı suçlar.Dündar Kılıç yıllar süren baskılara dayanamayarak hapis yıllarından sonra ailesiyle İstanbul'a yerleşmek zorunda kalır.Kabadayı Mehmet ise Ankara sokaklarında Kürt Cemali'nin akrabaları tarafından öldürülür.
Özellikle Altındağ insanı tarafından çok sevilen Kürt Cemali yıllarca unutulmaz.Adına ağıtlar yakılır ve Nuri Sesigüzel'in okuduğu bir plak bile yayınlanır.
Ankaralı Kürt Cemali'ye Ağıt

Kaderim böyleymiş, ağlama anam
Cemalin boyandı al kızıl kana
Dört tane yavrumu bıraktım sana
Layikmidir felek bu ölüm bana
Ben ölürsem bağlatmayın başımı
Arkadaşlar diksin mezar taşımı
Annem silsin gözlerimin yaşını
Dertli yazın mezarımın taşını

Söz-Müzik=Nail Bayşu

Haldun Taner'in yazdığı Keşanlı Ali Destanı'ının da kahramanı Kürt Cemali olduğu söylenir.Haldun Taner artık dönemin koşullarından mıdır bilinmez Kürt Cemali'dir demez olay kahramanına ama oyuna konu olan olayın Altındağ'da geçtiğini kabul eder.

Dündar Kılıç'ın bu döneme ilişkin şöyle bir demeci vardır;“Allahımı inkar edeyim,bizi öldüreni o zamanlar rahat Ankara'ya vali yaparlardı...Hem de alkış tutaraktan..”

1970'lerde itibaren artık kabadayılık ortamı bitmiştir ve babalar (!) dönemi başlamıştır.Ülkedeki şiddet ve yokluk ortamından faydalanmak isteyen bu babalar silah tüccarlığına ve kaçakçılığına başlar.Mahallelinin namusunu koruyan,garibanın elinden tutan zamanın bıçkın insanlarının bir kısmı artık haraç toplayan,uyuşturucu ve silah tüccarlığı yapan insanlar olmuştur.Bu şekilde bozulmayı gururuna yediremeyenler ise bir kenara çekilmiştir.

1980 darbesiyle silah tüccarlığı,kaçakçılık vs yapan babalar (!) devri de sona erer.Bundan sonra ise mafya çetelerinin dönemi başlamıştır artık.

“Son kabadayı” olarak nitelenen İskender Çolak ise bir roportajında kanunsuz,ahlak dışı işlerle uğraşan,haraç toplayan çoğu yeni yetme bu kişilerin kabadayı,delikanlı vs olarak nitelendirilmesine isyan etmiştir.Hatta televizyon dizilerinde bu tip insanların ön plana çıkarılmasına çok kızar;

“Delikanlı dediğin kendine güvenir. Öyle yanına 5-10 kişi al, silahlı gezdir, bunlar çok ayıp şeyler.

Delikanlının asıl silahı iyiliktir. Silah, sadece onur ve haysiyet için çekilir.” der Son Kabadayı İskender Çolak.

Kaynaklar: 1-Soyuer,Halil-Ankara Kabadayıları

2-Uçak,H.İbrahim-Kebikeç,Yıl 2000 Sayı 9

187 yorum:

  1. ankarada en büyük kabadayı Ümit ÖLMEZ'DİR...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yanlış Kürt Ahmet tır

      Sil
    2. En büyük kabadayı Haymana li Kürt Ahmet tır bunu herkes böyle bilsin .......

      Sil
    3. 1988-1992 arası tek baba Ümit Ölmezdi.

      Sil
    4. Kurt ahmetin yegeni Rahmetli Bedir Bagci da son kabadayilardandir ama medyatik olmayanlardandi allah rahmet eylesin

      Sil
    5. Arkadaş Kürt Ahmet tartışmasız Ankaranin en büyüklerinden. Ama eğriye eğri doğruya doğru.Rahmetli Ümit Ölmez yaşasaydı şu an Ankarada herkes ben Ümit Olmezin yegeneyim derdi. Rahmetli Ankarada piyasaya cıktıgında Ankaranin en büyügü inci babaydı. Rahmetli 27 yaşındayken inci babayi ankaradan kovaladi. Kürt Ahmet rahmetlinin önünde ceketinin önünu kapatıp el pence dururmuydu durmazmiydi ?Bilmiyorsaniz önce bunu bi arastirin

      Sil
    6. kürt Ahmet hırsız, üçkağıtçı, dolandırıcı, kumpasçı herifin tekidir, mafyalaşmıştır, mafya reisi olmuştur ama kabadayı değildir, çevresinde gezdirdiği eli silahlı çakallarla kabadayı olunmuyor.....

      Sil
    7. ayrıca, kumarda hile yaparak garibanların parasını alan iridir, bizzat şahidim....

      Sil
    8. Ankarada bilenler bilir nesimi tosun efsanesini

      Sil
    9. Simdi siz Kurt Ahmet Iskender Colak Felan Diyosunuzda Iskender Colaktan Tut Yusuf Koç Kürt Ahmet Hepsi Kürt Mahmut Yani Mahmut Parlar ın Elinde Buyumustur Vede Hepsi Baba Diye Hitab Etmislerdir Herzaman Sezginler Asiretiylede Aile Bagi Vardi Rahmetlinin Ve Cogu Yaninda Yetismistir Sunu Unutmayinki Hayat Nicelerinin Ayagini Kaydirdi Dusmez Kalkmaz Bir Allahtir

      Sil
    10. Eskiler Tanır Rahmetliyi Bi Ankaranin Onunde Titredigi Bir Adamdı Hala Aşireti Devam Etmektedir Mamak 60 Evlerde Parlarlar Aşireti Mamagin Yarisindan Cogu Asirete Baglidir Hala

      Sil
    11. Bu Söylediğiniz İsimler Hangi Garibanın Karnını Doyurmuş Hangi Garibana Kıyafetini Çorbasını Ekmeğini Vermiş Bu Söylediğiniz İsimler Garibanın Haracını Yiyen Adamlardı Ankaranın En Önemli 2 İsim Vardı Karayazılı Kürt Kamil Ve Zagor Cemaldi Bu 2 İsmin Rüzgarından Ürkerlerdi Kürt Kamil Cezaevinde Bile İken Garibanın Erzağını Kıyafetini Aksaltmamıştır Zagor İki İsimde Ankara'da Yaşamını Sürdürmekte Kamil Şahin Yine Ankarada Papaz Lakabıyla Bilinen Cengiz Güler'in Kayınbabasıdır Ben Bu Adamların Sayesinde Hayatayım Bu Adamların Elinde Büyüdüm Bu Adamların Sayesinde Evime Ekmek Götürüyorum Cengiz Abimin Bir Sözü Vardı HAYAT KORKAKLARI AFFETMEZ

      Sil
    12. Bunu eski yenidoganlilar bilir ümit ölmez i ümit ölmez yapan Alattin Irmak tır bunu eski Çin çin liler bilir net

      Sil
    13. Alattin Irmak eski yenidoganlılar bilir

      Sil
    14. Ankara’nın en büyüğü Ümit olmezdir tüm Türkiye Ümit olmezi iyi bilir Kızılcahamam’ın gururudur fazla söze gerek yok

      Sil
    15. Allah gani gani rahmet eylesin mekanı cennet olsun inşallah

      Sil
    16. Ankara’nın eski kabadayılarından Kürt Raşit i bilirmisiniz genç yaşta hastalanıp öldü

      Sil
  2. katılıyorum Ankara'da iki büyük kabadayı gelmiştir. bunlarda ÜMİT ÖLMEZ ve KARAGÖZ KEMAL'dir.
    birçok kabadayı olarak bilinenler ise mafyadır.bu iki isim de zamanında sosyal medyanın etkin olmayışından dolayı bilinmezler fakat o insanların bildiği ismler bile bu isimleri duyunca şöyle bi titrer:)
    bide gerçek Türk olunca unutturuluyorlar oda ayrı bi gerçek...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1960-1970 yillarinda ankaranin en buyuk kabadayisi rizeli mehmet yeşilbaştır istanbukdan ankaraya giderken once fotr sapkasi giderdi ondan sonrada kendisi

      Sil
    2. Ankara'nın En Büyük Babası Kürt Kamildir O Yazdığınız İsimlere Eşinize Dostunuza Sorun Kürt Kamili Size Anlatsınlar

      Sil
    3. Bende Ankaranin lunaparkcilarindan fenni Eke yani fenni baba yegeniyim ilhanngerimle oratak

      Sil
    4. Rahmetli Ümit Ölmez Ülkücü olduğu için ülkücü camiayı arkasına alıpta kapadayılık yapardı Oysa Kürt Ahmet'in tek gücü ve yanında gözlerini budaktan ayırmayan adamlarıydı bu vesileyle bence en büyük Karadayı Kürt Ahmettir. Gelmiş geçmiş tüm kabadayılara Allah rahmet eylesin toprakları bol olsun.

      Sil
    5. Evet Ankaranin gelmis gecmis Kabadayilarin danbirisi Kurt Ahmttir .Allah saglik uzun omurler versin.Yusuf Kocuda unutmamamak lazim.Her ikisinin de ellerinden opuyorum.Gariban babasilar.Yusuf Abi 2004 Tarihinde Ben Melek sinemasi yeni ismi sine Ankara sinemasin da Sinema makinisti olarak calisirken.Patronumuz Bati Melek Derya Sinemasin Patronu idi Memduh DemiralpRahmetli olunca. Nadir Koc .Rahmetli Yusuf Abinin Damadi Mehmet Emin Sanli Burayi aldilar.Sinemanin onun de kurbanlar kestiler Yusuf Abi Nadir Bey Kurbanlari garibanlara Ulucanlar Ceza evine gonderdi.Ister gariban olsun veya olmasin.Para dagitildi. Kuyruk Uzay sinemasina kadar olustu.Ekmeklerini yedim.Allah razi olsun.Her ucunun de kazanclari bol olsun.Allah Ahmet Abimize Yusuf Abimize Nadir Beye Aile fertlerine uzun omurler versin.Saygilarmla Yilmaz Karadogan.

      Sil
  3. ankara'nın en büyük kabadayısı kürt ahmet baba'dır gerisi teferruat

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen yüreğinize sağlık arkadaşım

      Sil
    2. Emeginize Ellerinize saglik .Katiliyorum size.Saygilar.

      Sil
    3. Ankara'nın en büyük babasiumut ölmez veincibabadir kurt Ahmet yusufkoc nadir Koç pasafudodur ümit ölmez inci babadır okadar

      Sil
    4. Japon Ali ve Ünal Yorgancı bu iki isim bilinmez Hacettepe Hamamönün son efendi garibanları kollayan kabadayılarıydı 2009 vefat etmesine rağmen ismi Türkiye'nin her yerinde saygı ve sevgi ile karşılanır çok delikanlı adamlardı mekanları cennet olsun hatta ümit ölmez bir alt katında otururdu kiracısıydı

      Sil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Ümit Ölmez yaşasaydı baba geçinenler ne olurdu bilmem...gerçi o genç yaşında da estirdi de sosyal medya gençliği pek bilmez o dönemleri:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne olacak Etek giyerlerdi

      Sil
    2. Öldüğü günü dün gibi hatırlarım

      Sil
    3. Saklanacak delik ararlardi

      Sil
  6. ilk önce kabadayılığın ne olduğunu bilmek lazım ve mafya babası ile karıştırılmamalı
    kabadayılığın ne olduğunu iyi bilen biri Ümit Ölmez'in bırakın Ankara'yı Türkiye'de ki en büyük kabadayıların birkaçından biri, belkide en büyüğü olduğunu anlar
    ama mafya, tetikçi, aşiret, piskopat, çakal, çete ve bunlar gibi birçok tipteki adamı kabadayılarla karıştırmamak lazım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen doğru söylüyorsun

      Sil
    2. aynen, itlerle kurtları birbirine karıştırmamak gerekir.

      Sil
  7. Ümit Ölmez'in mücadele ettiği kişileri bi araştırın onun nasıl bir efsane olduğunu anlayacaksınız.. şimdilerde soydukları paralarla lüks yaşam içinde yaşayan çakma kabadayılardan değildi o...

    YanıtlaSil
  8. Kabadayı ve mafya babasının ayrımını yapamayan kişilerin Ümit Ölmez'i kabadayı ilan etmesi de garip.

    YanıtlaSil
  9. Ankara'da uyuşturucu trafiğini kesen, içen sıçanı ortadan kaldıran, teröristlerin önüne set çeken, yolda gördüğü garibanları doyuran, adamlarından birinin ölümcül bir hastalığı olan çocuğuna koştururken hastaneye giderken kalleşçe öldürülen, milletin parasına çöken tefeci ve çek senetçilerden garibanın parasını alan, inci babaya, ağara 28 yaşında kafa tutan, öldüğünde otopsisinde çatal yürekli çıkan, karşısına bir tane adamın çıkıp dikilemediği, öyle aşiretine ve parasına güvenmeyen, soyup soyup yedi sülalesini beslemeyen, öldüğünde tabutu Türk Bayrağına sarılan, nedense hayatta iken bir kişinin çıkıp da yorum bile yapmaya korktuğu ve öldükten yıllar sonra ortalığı boş bulup çocukça bol keseden arkasından atılan, ailesinin devlet terbiyesinden normal bir hayat yaşayışına aldanıp arkasından birinin gelmediği sanılan, babası Hasan Ölmez'e zamanın bir çok kabadayısının saygı duyduğu bilinmeyen, yukarıda anlatılan konularda geçen eski kabadayılar olan kabadayı Mehmet, sarı Veli, Karagöz Kemal ve Dündar Kılıç'ın babası Hasan Ölmez'in arkadaşları olduğu bilinmeyen, Kürt Ahmet, Haydar Koç gibi bir çok kabadayının babasına saygı duyduğu bilinmeyen, arkasından şovlar yapılıp iş götürülmeyen, arkasında öyle sıradan adamlar gibi sadece para ve adam yığını olduğu zannedilen, hallerine geçmişten bugüne bakılıp aldanılarak ailesinin neler yaptığı ve yapabileceği bilinmeyen adam gibi adam ÜMİT ÖLMEZ'dir onun adı...onun gibiler bu vatana bu millete hizmet eder, karıştırdığınız budur. iki mekan açıp alta mercedes çekip babacılık oynamazlar yeri geldi mi vazifelerini yaparlar.. en iyisi fazla konuşmamak...!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallaha bu kadar iyi anlatılır Ümit ölmez

      Sil
    2. Ümit ölmez en delikanlı mafya babasıdır gerisi tirikviriik beline silah takmayla üç beş adamla gezip delikanli mafya olunmaz..bu alemde en kabadayi adam adam gibi adam ümit ölmezdir.gerisi boştur.

      Sil
    3. ağzına sağlık,

      Sil
    4. Mekani cennet ruhu sad olsun.Allah Ailesine Uzun omurler versin.Bu dunyadan gocen Bilegi yuregi saglam kabadayilari da rahmetle Aniyorum.Bu ara dada Yusuf Koc Ahmet Turgut Nadir Koc Aile Fertlerinede saglikli omurler diliyorum.

      Sil
  10. Urfalı yada Trabzonlu olsaydı herkes tanırdı bu isimleri :)

    YanıtlaSil
  11. ümit ölmez başbakan değiştiren biriymiş....bu ülkede daha neler olmuştur...şimdi eskileri unutmuşlar akp şöyle böyle diyorlar....sanki eskiden çok normaldi her şey... adam başbakan seçmiş 30 yaşına gelmeden... şimdi demokrasi var birazda olsa...zaten şimdi başbakanı o bu değilde halk seçiyor ya hatta cumhurbaşkanını da şimdi halk seçti ya kudurmaları bu yüzden bir kesimin... durmak yok yola devam...

    YanıtlaSil
  12. ÜMİT ÖLMEZ çok değerli bir insandı. Allah rahmet eylesin... mekanı cennet olsun

    YanıtlaSil
  13. Ümit Ölmez'in yerine şimdi kim koşturuyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Ugur Alp Tiryaki Ankara Kızılcahamam yukarı çanlı köyündenim burdaki yorumları bugün okudum.Bir açıklama gereği duydum ben Hiçbir zaman cennet mekanı olsun Ümit Ölmez dayımın ismini kullanmadım.Bir buçuk yıldır Ankaradayım ondan önce istanbul da ticaret ile uğraşıyordum.Ankara ve İstanbul da ve diğer illerde yaptığım her işlerde ve icraatlarda kendi ismimle yaptım. Lakabım İhtiyar'dır.Beni bilen bilir. Ben kimsenin veliahtı değilim Rahmetli Ümit ölmez dayımın veliahtı oğlu Umut Ölmez'dir.Biz sadece Ümit dayimizi örnek almış onun izinden gitmeye çalışıyoruz.Zalim'e Alp Mazluma Eren İlayı kelimatullah davasının bir neferiyim.Tüm okuyuculara saygılar sunarım. 

      Sil
  14. Rahmetli Ümit Ölmez gelmiş geçmiş en büyük babadir.

    YanıtlaSil
  15. Rahmetli ümit ölmez ölum sebebi korumasinin süleyman türke tokat atmasiy la başayan hasimliktan sorna ölmustur

    YanıtlaSil
  16. Ümit Ölmez'in rahmetli oluşu o kadar basit bi sebepten değildir o görünen kısmıdır!!! Ümit Ölmez'i vurmayı cesaret eden biri korkup kaçmaz ikiside arkadaştı ikiside ülkücü ikisini birbirine kaldırtıp olayın üstünü kapattılar
    ülkücülere oynanan oyunlardan biride bu olaydır
    kimini içerde çürütüyolar kiminide içerde de tehdit olur diye direk öldürüyolar
    Ümit Ölmez'in vefatından sonra karşılıklı baba cinayetleri başlamıştır. bu bir tokat işi değildir. işin kılıfıdır. 6 Mayıs 1992'de Ümit Ölmez öldürülmüş ve o tarihten sonra ülkede neler olmuş bi araştırın anlarsınız olayın özünü...

    YanıtlaSil
  17. 14.11.1994 tarihli Milliyet gazetesinde konuya yer verilmiştir Milliyet gazete arşivinden ulaşabilirsiniz.
    Ümit Ölmez'in 1992'de öldürülmesinin ardından mafya içi hesaplaşmalarda 28 kişi hayatını kaybetti. En sonlarında ise Behcet Cantürk var. ve bu haberin devamında hesaplaşmalar devam ediyor. 96'da da malum Çatlı... incelerseniz bir tokat değildir olay, o işin kılıfı....

    YanıtlaSil
  18. şimdi ümit ölmezin yerine bakan birileri varmı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Ugur Alp Tiryaki Ankara Kızılcahamam yukarı çanlı köyündenim burdaki yorumları bugün okudum.Bir açıklama gereği duydum ben Hiçbir zaman cennet mekanı olsun Ümit Ölmez dayımın ismini kullanmadım.Bir buçuk yıldır Ankaradayım ondan önce istanbul da ticaret ile uğraşıyordum.Ankara ve İstanbul da ve diğer illerde yaptığım her işlerde ve icraatlarda kendi ismimle yaptım. Lakabım İhtiyar'dır.Beni bilen bilir. Ben kimsenin veliahtı değilim Rahmetli Ümit ölmez dayımın veliahtı oğlu Umut Ölmez'dir.Biz sadece Ümit dayimizi örnek almış onun izinden gitmeye çalışıyoruz.Zalim'e Alp Mazluma Eren İlayı kelimatullah davasının bir neferiyim.Tüm okuyuculara saygılar sunarım. 

      Sil
  19. vatana hizmet eden her bir askerimiz, polisimiz, doktorumuz...vs onun yerine bakar merak etmeyin

    YanıtlaSil
  20. çok haklısın kardeşim yazılarını okudum. bnde hacettepe cebeci hamamönü civarında yetiştim. Ölmezleri (ümit abiyi ) diğerlerini .çok iyi tanırım bilirim. Ümit abinin mükemmel bir karakteri vardı Ümit abinin babası hasan amca rahmetli. oda çok iyi bir insandı. Allah rahmet eylesin. ben çok iyi bilirim o dönemleri. Ümit abinin korkusuzluğunun,mangal yürekliliğinin ve tertemiz kalbinin temeli ona bu duyguyu aşılayan ailesi ve yanında yetiştiği mahallemizin korkusuz eski kabadayılarıydı. Belki kendileri nam şöhret yapmak istemediler.Ama namussuzun şerefsizlerin karşısına ÜMİT ÖLMEZ gibi bir kahraman çıkarttılar...Lakin bir şerefsizin kurşunları Ümit abiyi bizden aldı Ömrü yetmedi RUHU şad olsun....

    YanıtlaSil
  21. Yiğidin harman olduğu yerdi bizim orası Hacettepe hamamönü cebeci. Kimler geldi geçti. Özellikle 70 lerin başı. onların çoğunun adı burda yazmaz. Çünkü onların amacı Büyük paralar aklayıp milleti dolandırmak uyuşturucu satmak mafya olmak değildi. Onların tek amacı mahallelinin namusunu şerefini korumak, mahalleliyi kimseye muhtaç etmemekti hırsıza namerte göz açtırmazlardı. Asıl baba onlardı. İsimlerini bütün eskiler bilir. Hepsi rahmetli oldu Allah rahmet eylesin Mekanları cennet olsun.Şimdi bakıyorumda devlet hırsız olmuş adalet sistemi namussuz. Her köşe başın da özellikle çinçin denen yerde uyuşturucu satıpta çoluğumuzu çucuğumuzu zehirleyen köpek sürüleri.Ahlak namus delikanlılık diye birşey kalmamış. iyiki görmemişler bu dönemleri. Emin ol koskoca emniyet teşkilatının giremediği o mahalleye tek başlarına girip komple temizlerler sonra ellerini kollarını sallayıp çıkarlardı o adamlar....

    YanıtlaSil
  22. şimdiki nesil hamamönünü hacettepeyi bilmez. dizi gençliği nede olsa, onlar urfayı, trabzonu, rizeyi biliriler. izlerler kurtlar vadisini laz ziyanın dündar kılıç olduğunu öğrenirler ama trabzonlu diye vayyy be derler ama bilmezler dündar kılıcın hamamönün de yetiştiğini ordakı kabadayılardan yol aldığını. bilenler iyi bilirde kabadayılar hamamönü hacettepeden yol almadan yükselemezlerdi. ümit ölmez ve ailesi de hamamönünün koşturanı ve en sivri ailesidir bilenler bilir .ne yazık ki dizi film sektörü istanbulda herkes oradaki üç beş adamı biliyo ne yazık ki. şovmenlikle kabadayı arasındaki farkı şimdi nesil pek anlamıyo....

    YanıtlaSil
  23. dostum bizim zamanımızda cemali abi efsaneydi. Dündar kılıç onun emanetçisi ve yanında yatiştirdiği adamlarından biri diye biliyorum.kendi kulübünde vurmuşlar. ve o zamanlar çok büyük olaylar olmuş taki bizim gençliğimize kadar çatışmalar olmuştu. Ve diyeti alındı. Ama alınana kadar kendini baba olarak lase edenlerin hepsi bu bedelden kaçmak için istanbula sığındıar. orda imparatorluklarını kurdular. Dündar kılıçta bunlardan biriydi. Bunlar hacettepe hamamönünde yetişmiş ve ülkeye nam salmış kişilerdi. Oysaki hacettepede bizim zamanımızda 70 li yıllarda ismi duyulmamış çok büyük iyiliklerini babalıklarını gördüğümüz ne adamlar vardı. bu isimler çek senet işlerine girmediler. zorla mekan basmadılar adam kaçırmadılar. o yüzden tanınmıyorlar. Bu adamlar onlarca adamın arasına tekbaşına girip tek başına çıkan adamlardı. Mesela o kadar adam anlattılar. Kimse Yüksel abiyi anlatmaz mesela.

    YanıtlaSil
  24. konya kıraathanesindeki eski hacettepelilere eski esnafa sorun hepsi anlatır size Yüksel abiyi. tek başına bütün mahalleyi korur kollardı.Baltacı yükseldi namı. Hamamönüne girdimi sokaktaki kadın kız çocuk hepsi eve doluşur camdan dışarı bakamazlardı.Namusa önem verirdi. Kahveye girdiği zaman büyüklerimiz hürmetle karşılarlardı.cebinde parası varsa ortaya koyar içinden sadece rakı parasını alır giderdi.Rahmetli Ümit ölmez abi Ölmez ailesinin eskileride iyi tanır. Silah taşımazdı. Bileğiyle haksızı asar keserdi. Onun sayesinde uzun süre cebeci çevresinde kavga gürültü olmadı. gayrimeşru işlere girmezdi bu işlere girmesi için çok uğraştılar zamanında ama kimse sokamadı. Tek derdi mahalleyi koruyup içmekti,Bi gece Yüksel abi hacettepenin arkasındaki rayların orda içerken hasımları yüksel abiyi 25 yerinden bıçakladılar Ölmedi. hastaneden çıktığını duyan hasımları Ankarayı terkettiler. Silahından değil psikopatlığından korktular 70 lerdeki en büyük kabadayıydı Yüksel abi. Sonra evlendi mütevazı bir hayatı oldu. hep sevildi Geçenlerde duydum ölmüş Allah rahmet eylesin...

    YanıtlaSil
  25. Mekanı cennet olsun abimin. Bir sözü vardı hiç unutmam 'Dünyanın en delikanlı adamı efendi adamdır' diye. İşte asıl böyle delikanlı adamlar unutuldu gitti üzüldüğüm nokta burası. Eğer adam vursaydı mekana çökseydi çete kursaydı bizim insanımız onu şu anda bile göklere çıkarırlardı unutmazlardı ki o zamanlar o yanlış yola girseydi Ankaranın komple sahibi olurdu o adam. Ama yapmadı Çünki Delikanlılık kabadayılık bu değil. Haram parayı adam öldürmeyi meziyet zannediyor insanlar Ve Bütün gençler onlara özeniyor günümüzde çok acı. Keşke o gençlerin yolu bizim zamanımızdaki hacettepeye bir düşseydi anlarlardı gerçek delikanlılığı. İşte Ümit Ölmezde bu abilerimizin terbiyesinde büyüdü yetişti Mangal yüreğiyle nam saldı.Amacı namuslunun hakkıyla yaşaması namussuzun cezasını çekmesiydi. Amacı oydu Ama hain kurşunlar onu aramızdan aldı.. Anladım ki bu devirde hakkıda parayıda namussuzlar götürüyor. Her işin altından 3 kağıt çıkıyor. Bunun en büyük örneği başımızda. daha ne diyim. Gerçek kahramanlarımızın hepsi nur içinde yatsın. Mekanları cennet olsun.

    YanıtlaSil
  26. Sarı Veli,Kabadayı Mehmet, Karagöz Kemal, Kürt Cemali, Dündar Kılıç, Haydar Koç, Kürt Ahmet, İskender Çolak ve tabiki "ÜMİT ÖLMEZ"

    YanıtlaSil
  27. Ümitler ölmez vatan bölünmez

    YanıtlaSil
  28. Ümit Ölmez'i ne de çabuk unuttular
    karı satmadı ya, uyuşturucu satmadı ya, fakire fukaraya artistlik yapmadı ya diğerleri gibi, unutursunuz...
    garibana herkes kabadayılık taslar
    hangi kabadayı daha 20 yaşlarında İnci Baba'ya dikilmiş
    hangisi Mehmet Ağar'a dikilmiş
    Hangisi ayı ismaile dikilmiş
    millet ancak iki şarkıcıyla poz vereni baba sansın
    bilmezler ibrahim tatlısesten Cengiz Kurtoğluna
    Ferdi Tayfur'a reisin etrafında olanları
    ama o onlarla şov yapacak bir adam değildi
    para bulmak kolay namussuz olunca,
    adını duyurmak kolay şebek olunca,
    kurşun sıkmak kolay kahpe olunca,
    ama adam olmak herkese nasip olmaz...


    YanıtlaSil
  29. Ümit Ölmez ki Ülkücülerin hasıdır fakat şimdiki çakma ülkücüler pek bilmiyolar gördüğüm kadarıyla reisi...o sıkıntılı günlerde Ülkücülük adına bi şey yapmayanm korkaklar şimdi koyu Ükücü olmuş çakallar...milletin diliyle ırkıyla alay etmekle Ükücülük olmaz...TÜRK, herkese sahip çıkan kollayan kanat gerendir...biz atalarımızın yaptıklarıyla gurur duyarız ama başka milletleri aşşalamayız..Ümit Ölmez'i tanıyın anlarsınız Ülkücülüğü

    YanıtlaSil
  30. Ümit Ölmez'i hiç tanımadım ama namını biliyorum. Bunun yanında, yorumların bir kısmında adı geçen Karagöz Kemal (Kemalettin Sevilen) annemin eniştesiydi. Çok severdim onu, o da beni kendi oğlu gibi severdi. 1992'de Ümit Ölmez vurulduğunda oturup hüngür hüngür ağladığını bilirim "o çocuk benim elime doğmuştu" diye... İkisine de Allah rahmet eylesin...

    YanıtlaSil
  31. gelmiş geçmiş en büyük BABA Uzun Ahmet Çınar...
    Allah rahmet eylesin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sigara içtik amcayla birlikte .mekani cennet olsun .koruması hakan ölünce cok üzülmüştü rahmetli.

      Sil
    2. Ya allah rızası için Ankara suanku kariban babasi kim yardima ihtiyacim var

      Sil
  32. En büyük baba devlettir,

    YanıtlaSil
  33. İnzibat sabriyi unutmayın, İskender babayla bir devir sona erdi

    YanıtlaSil
  34. En buyuk baba memis siz hic baba gormemisiniz tirrikler

    YanıtlaSil
  35. En buyuk baba memis siz hic baba gormemisiniz tirrikler

    YanıtlaSil
  36. En büyük baba ailesini helal rızıkla geçindiren "baba"dır.
    Herkes ölür aile babaları hiç bir zaman ölmez

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğgu Kardeşimde Eskiden Bizim Mahallelerde Uyuşturucu satılmazdı Eskiden Mahallenin kızlarına başkaları yan bakamazdı eskiden ahlak vardı şimdi bu saydıgımız Kürt Ahmet Bilmem Aramazlar Bilmem Kimler düzeni saglayacagına bozdular...

      Sil
  37. YİĞİT ÖLÜR MEYDAN ....NELERE KALIR.
    DÜNYA GİT GİDE KANCIKLAŞIYOR VURSAN CİĞERİ BEŞ PARA ETMEZ FIRLAMA KENDİNE KOLPA AYALARI VERMİŞ. BENİMDE KAFA DİYO İKİ GİR AMMA VELAKİN YAŞLANDIM. TANIMADIM SADECE NAMINI BİLİRİM ÜMİT KARDEŞİME ALLAHTAN RAHMET DİLERİM. HAMAMÖNÜNDE KARDEŞİ VAR ALİ

    YanıtlaSil
  38. Benim Yaşım 38 Eskiden Bizim Duydugumuz Ümit Ölmez abi vardı Az Sürede Çok Nam Salmış Sonra Yiyenleri İKİZLER diye Ölmezin ardından koşturdular Ama sonra onlarda Şuan piyasada yoklar..Şimdi duygudumda haymanalılar var....ANKARADA

    YanıtlaSil
  39. Uğur alp var ümit in yeğeni istanbuldan angaraya geldi tanıştım maşallah efendi gözü kara ümit dayısının izinden gideceğine eminim yakın zamanda duyarsınız ismini allah uzun ömür versin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cennet mekan ümit ölmez dayımizin izinde olmaya çalışıyorum

      Sil
    2. Abi Allah rızası için bana yardımcı olursanız sevinirim

      Sil
  40. Neden Ankaraya gelmiş Uğur Alp
    onu mu aleme sokmaya hazırlanıyorlar acaba

    YanıtlaSil
  41. EveT Arkadaşlar Ankaraya çok Kabadayı gelmiştir
    Ama Ankaralı Kürt Cemali Coşan gibi 1 tane gelmiştir.
    Önemli olan geride güzel maniler bırakmak saygılar

    YanıtlaSil
  42. Ben Ölmezlerin yeğeneyim. Uğur Alp denen şahsın Ölmez ailesi ile ne kan bağı nede manevi bağı bulunmamaktadır.Ümit Ölmez'in yerine bakan tek insan kardeşi Ali Ölmez'dir...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben kimsenin velihati degilim cennet mekan sayımızın velihati oğlu umut dur

      Sil
    2. Ali hangi ise bakmış ne yapmış. Kolpa.

      Sil
  43. Ümit Ölmez'in yerine bakan bir isim yoktur.
    bunu böyle bilin!
    vatanı için görev yapan her bir asker, polis, özel harekatçı vs. kim varsa Ümit ölmez'in yerine bakar.
    Ölmezleri çapsız mafya bozuntularıyla karıştırıp yerine kim bakar bakmaz karıştırmayın.


    YanıtlaSil
  44. Dava Adamı Olmak İçin;önce adam olmak lazım dava ögretilir ama adamlık ögretilemez.
    MEKANIN CENNET OLSUN BÜYÜK REİS ÜMİT ÖLMEZ..

    YanıtlaSil
  45. doğru dedin kardeşim; zaten davamız adam olma ve adam etme davasıdır.
    ÜMİT ÖLMEZ de öyle yapmıştır.
    ya seve seve yada .... adam etmiştir.

    YanıtlaSil
  46. Ümit Ölmez'in veliahtı Uğur Alp değildir.
    gerçek veliahtı herhangi bir görev verilene kadar kendini gizlemektedir.
    ama aileden Uğur Alp'e de destek vardır.
    önemli olan isim değil davadır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Ugur Alp Tiryaki Ankara Kızılcahamam yukarı çanlı köyündenim burdaki yorumları bugün okudum.Bir açıklama gereği duydum ben Hiçbir zaman cennet mekanı olsun Ümit Ölmez dayımın ismini kullanmadım.Bir buçuk yıldır Ankaradayım ondan önce istanbul da ticaret ile uğraşıyordum.Ankara ve İstanbul da ve diğer illerde yaptığım her işlerde ve icraatlarda kendi ismimle yaptım. Lakabım İhtiyar'dır.Beni bilen bilir. Ben kimsenin veliahtı değilim Rahmetli Ümit ölmez dayımın veliahtı oğlu Umut Ölmez'dir.Biz sadece Ümit dayimizi örnek almış onun izinden gitmeye çalışıyoruz.Zalim'e Alp Mazluma Eren İlayı kelimatullah davasının bir neferiyim.Tüm okuyuculara saygılar sunarım. 

      Sil
    2. ulan kolpacı ulan sahtekar yıllar önce girdiğin farklı hesaptaki yorumlara yıllar sonra cevap ceriyosun sen nasıl bi düzenbazssın

      Sil
  47. Uğur Alp Ölmez ailesinin tam desteğini almadan kolay yükselemez.ama alırsa... daha doğrusu yol verirlerse... görünmeyen güçlerini Uğur Alp'in önüne sürerlerse... bu çocuğu kimse kolay kolay durduramaz kalleşlik yapılmadığı sürece.
    Ümit Ölmez'i de anca öyle durdurdular. raconu çiğnediler. bedelini de ağır ödediler!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim yaşım 38 bu taşıma kadar kimseden destek görmedim her işi kendim yaptım evel allah ilayi kelimetullah davasının bir neferiyim

      Sil
    2. Kardeşim yanlistasiniz ölmez ailesinin bi gücü yoktur ankarada ugur alp kardesimizide zan altında birakiyorsunuz.ankara haymanali vede erzurumlu mafya bozuntularinin elindedir suan.duzgun haymanali ve erzurumlu kardeslerim benim canımdır kimse üzerine alinmasin.ozellikle çingene olup ot bok hap işi yapipta erzurum adını kullanan piçler var.

      Sil
  48. Uğur Alp'e yol verilmiştir.
    Çakıcı olsun Ümit Ölmez olsun aynı davanın adamlarıdır.
    Ümit Ölmez neyse Çakıcı da odur.
    Uğur Alp Ankara'da yol alırken elbetde ki çakıcıdan destek alacak. Çakıcı rahmetli olsa Ümit Ölmez yaşasaydı Çakıcı'nın yanındakiler de Ümit Ölmez'le beraber yürürlerdi buna inanın.
    bu işin raconu böyledir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana kimse yol falan vermedi ben ilayi kelimetullah davasının bir neferiyim

      Sil
  49. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  50. Kardes kim diyor Uğur Alp'e aileden destek vardır diye ? Uğur Alp Ölmez ismini kullanamaz.Ali Ölmez musade etmiyor ugur alpin isim kullanmasına.Ugur Alpe ölmez ailesinden destek yoktur net bilgi budur.Sayfadaki bazı yorumlarıda ugur alp yazıyor zaten kendini destekleyen yorumlarla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. Ben her zaman kendi ismim ile yürüdüm lakabimda Ihtiyar dir bimen bilir

      Sil
    3. Ali napar biliyonmu kahvede kumar oynatmaktan başka kendinden 15 yaş küçük sahin in elini öptüğünü biliyonmu bir haymanali abimizin cenaze taziyesinde.buyutmeyin buyutulecek bir adam değil. Brubes bile ondan daha cok kosturdu.

      Sil
  51. Ali Ölmez'in isteği şudur bir daha kesinlikle, Uğur Alp'in Ümit Ölmez ile ismi anılmasın.Kimsenin kimseye destek verdiği yoktur. Ugur alp fake bir facebook hesabıyla Ümit Ölmez ve kendini aynı karede anlattı , kendisi ve ümit ölmezin fotograflarini toplayip slayt yapti. İnsanlarda böyle bir algı oluşturma çabasına girdi. Böyle bir sey yoktur ÖLMEZ AILESI VE UGUR ALPIN BIRBIRIYLE HIC BIR BAGLANTISI YOKTUR (NOKTA)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Ugur Alp Tiryaki Ankara Kızılcahamam yukarı çanlı köyündenim burdaki yorumları bugün okudum.Bir açıklama gereği duydum ben Hiçbir zaman cennet mekanı olsun Ümit Ölmez dayımın ismini kullanmadım.Bir buçuk yıldır Ankaradayım ondan önce istanbul da ticaret ile uğraşıyordum.Ankara ve İstanbul da ve diğer illerde yaptığım her işlerde ve icraatlarda kendi ismimle yaptım. Lakabım İhtiyar'dır.Beni bilen bilir. Ben kimsenin veliahtı değilim Rahmetli Ümit ölmez dayımın veliahtı oğlu Umut Ölmez'dir.Biz sadece Ümit dayimizi örnek almış onun izinden gitmeye çalışıyoruz.Zalim'e Alp Mazluma Eren İlayı kelimatullah davasının bir neferiyim.Tüm okuyuculara saygılar sunarım. 

      Sil
  52. o zaman kim la bu Uğur Alp? Ali ÖLmezle kol kola... ne ayak la bu bi osmanlı ocağı, bi nizamı alem, bi alperen ocakları, ümit ölmez,çakıcı, peker...biri söylesin bu kim? nereden çıktı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam bu ugur alp denen sahıs binlerce kızılcahamamlıdan birisidir.ümit ölmezde kızılcahamamlidir.Dolayısıyla ugur alpde bunu kullanarak ümit ölmez benim dayımdır sudur budur diyerek kendini gösterdi. Halbuki hic bir kan bagı yoktur. Ölmezler kızılcahamammın a köyinden ugur alp z köyunden olay budur. Ordan cıktı osmanlı ocakları hukumete yakin oldugu icin oraya yanastı. Sonrasında milliyrtci babaları kendine idol gibi göstermeye basladi vs vs. Cakıcının avukatı sosyal medya üzerinden bi acıklama yapmisti onuda suraya yazayim dursun "Çakıcı ailesi ve avukatları dısında hic kimse Alaattin cakıci adina paylasim yapamaz"

      Sil
    2. Ben Ugur Alp Tiryaki Ankara Kızılcahamam yukarı çanlı köyündenim burdaki yorumları bugün okudum.Bir açıklama gereği duydum ben Hiçbir zaman cennet mekanı olsun Ümit Ölmez dayımın ismini kullanmadım.Bir buçuk yıldır Ankaradayım ondan önce istanbul da ticaret ile uğraşıyordum.Ankara ve İstanbul da ve diğer illerde yaptığım her işlerde ve icraatlarda kendi ismimle yaptım. Lakabım İhtiyar'dır.Beni bilen bilir. Ben kimsenin veliahtı değilim Rahmetli Ümit ölmez dayımın veliahtı oğlu Umut Ölmez'dir.Biz sadece Ümit dayimizi örnek almış onun izinden gitmeye çalışıyoruz.Zalim'e Alp Mazluma Eren İlayı kelimatullah davasının bir neferiyim.Tüm okuyuculara saygılar sunarım. 

      Sil
  53. alakası yoksa yanlarında gezdirip fotoğraf çektirmesinler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha önce denildiği gibi öncesinden yanasıp cektirdigi fotografları paylasıyor suan. Yoksa yanında gezdigi falan yok.

      Sil
    2. Allah allah bakin arkadaşlar burda benim adıma kimse yazıp çizmesin

      Sil
  54. la adam Ali Ölmezin mekanın da baş köşede oturmuş hiç bir alaksı yok diyonuz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ali Ölmez mekanında degilken gelip masaya oturup fotograf cekindigi dogrudur. Millete de ali dayım evde hasta yatıyor dedigide ayrı bir konudur. Ali Ölmez sosyal medya hesabından acıklama yaptı "Uğur Alp denen şahsın bizimle bir ilgisi yoktur" diye. Eskiden cekindigi fotografları kullanıyor, itibar etmeyiniz

      Sil
    2. Senkimsen kahveye gel bi çay icelim

      Sil
  55. Arkadaşlar ÜMİT DAYIM ANNEMİN DAYISIDIR uğur alp'in hiçbir kan bağı yoktur aileyle bilginize

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Ugur Alp Tiryaki Ankara Kızılcahamam yukarı çanlı köyündenim burdaki yorumları bugün okudum.Bir açıklama gereği duydum ben Hiçbir zaman cennet mekanı olsun Ümit Ölmez dayımın ismini kullanmadım.Bir buçuk yıldır Ankaradayım ondan önce istanbul da ticaret ile uğraşıyordum.Ankara ve İstanbul da ve diğer illerde yaptığım her işlerde ve icraatlarda kendi ismimle yaptım. Lakabım İhtiyar'dır.Beni bilen bilir. Ben kimsenin veliahtı değilim Rahmetli Ümit ölmez dayımın veliahtı oğlu Umut Ölmez'dir.Biz sadece Ümit dayimizi örnek almış onun izinden gitmeye çalışıyoruz.Zalim'e Alp Mazluma Eren İlayı kelimatullah davasının bir neferiyim.Tüm okuyuculara saygılar sunarım. 

      Sil
  56. Ümit Ölmezin oğlu yiğenleri ne yapar?
    bilen var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rahmetlinin yeğenleri bizleriz. Elimizden geldiğince ismini yaşatmaya çalışıyoruz gücümüz yettiğince fakir fukaranın yanındayız.Oğlu Umut'ta keza öyle . Çok şükür can yakmadık ,isim pesinde kosmadik bugune kadar selamlar

      Sil
    2. Sincan da almış başını gidiyor haymanaliyiz diyerek milleti haraca bağlıyorlar tüm pis işleri yapıyorlar kim dur diyecek

      Sil
    3. Bana yardimci olabilirmisiniz. Size nasil ulasirim

      Sil
    4. Ben Ugur Alp Tiryaki Ankara Kızılcahamam yukarı çanlı köyündenim burdaki yorumları bugün okudum.Bir açıklama gereği duydum ben Hiçbir zaman cennet mekanı olsun Ümit Ölmez dayımın ismini kullanmadım.Bir buçuk yıldır Ankaradayım ondan önce istanbul da ticaret ile uğraşıyordum.Ankara ve İstanbul da ve diğer illerde yaptığım her işlerde ve icraatlarda kendi ismimle yaptım. Lakabım İhtiyar'dır.Beni bilen bilir. Ben kimsenin veliahtı değilim Rahmetli Ümit ölmez dayımın veliahtı oğlu Umut Ölmez'dir.Biz sadece Ümit dayimizi örnek almış onun izinden gitmeye çalışıyoruz.Zalim'e Alp Mazluma Eren İlayı kelimatullah davasının bir neferiyim.Tüm okuyuculara saygılar sunarım. 

      Sil
  57. Alakası yoksa yanlarında gezdirmesinler diyen sürekli saçma sapan sorular sorup polemik yapmak isteyen arkadaş musait bi zamanında Dörtyola kahveye gel bi çayımızı iç misafirimiz ol soruların varsa cevaplayalım.

    YanıtlaSil
  58. hangi manada cevaplayacaklar acaba :):):)

    YanıtlaSil
  59. ali ölmezin yeğeniyle yemek yemiş, mekanında takılmış, ya yeğeniyle ne işi var bu uğurun. hadi onu da geçtim la boluda ne geziyolar beraber. bari niye gezdiklerini açıklasın biri.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alaattin Çakıcı abi Tekirdağ cezaevinden Bolu ceza evine sevki sırasında boluya gittik burda benim hakkımda yazilan yazılara cvp

      Sil
  60. Yaşayan Son Kabadayı CESİ CEMAL GİRGİN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dolandirici hirsiz dümenci cesi mi.senin bu yazdigina oglu murat bile gotuyle gulmustur.

      Sil
    2. Yaşayan Son Kabadayı Cesi Cemal (Cemal GİRGİN)

      Sil
  61. Ben sadece iki büyük kabadayı bilirim birincisi kürt Cemali diğeri de hacettepeli kabadayı mehmet Rabbim ikisine de rahmet etsin.

    YanıtlaSil
  62. en büyük kabadayılık efendiliktir.(Ümit ÖLMEZ)

    YanıtlaSil
  63. Kabadayılık eskidenmiş şimdi herkes yolunda a.ş.

    YanıtlaSil
  64. çok boş işlerle ugrasiyorsunuz aileninizin babası olun. saği solu mafyayi birakın hayatinıza bakın sizı ne mafya babalari kurtaracak ne sağ ne sol. sizi ameliniz kurtaracak. çalışin ve insanlarin rızıklarına vesile olun

    YanıtlaSil
  65. Yeni rahmetli olan Bedir Bagci da son gercek kabadayilardan ayni zamanda Kurt Ahmetin yegenidir.Turkiyedeki ilk adliye cinayetini islemistir.Kabadayi aleminde sevilen bir insandi allah rahmet eylesin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımdı benim nurlar içinde yatsın götveren arkadaşı gökçenin kurbanı oldu .

      Sil
  66. koca yusufu bilen yokmu?

    YanıtlaSil
  67. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  68. Kabadayi mehmet aga hepsinden daha tehlikeliydi kurt cemali olfurfu sari veliyi oldurdu kahvanede kumar oynarken ilk önce ampulu vurup sonra kurt cemali kafamdan vurdu saygısızca kavgaları vardı onu anlatanlar efsane kabadayi diyorlar şimdi nesil bilmez şenol turan da iyi bir kabadayiydi hepsi vuruldu bu arada onur ozbizerdik sizin kabadayi dediğiniz kişilerin adamlara yaptırdığı işlerden fazla kendisi yapmış son zamanın kabadayısı gerisi mafya bozuntusu

    YanıtlaSil
  69. TURKIYENIN ILK ADLIYEDE YASANAN CINAYETI ISLEMIS SON KABADAYILARDAN BEDIR BAGCI DA HAYMANALI KABADAYILARDANDIR MAFYA ILE KABADAYIYI AYIRIN KABADAYILIK YUREK ISTER.

    YanıtlaSil
  70. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  71. Size nasil ulasa bilirim. Bana yardimci olabilirmisiniz.?

    YanıtlaSil
  72. Rahmetli Ümit Ölmezi görmedik ama şehir dışına çıktığımda bile zamanında az buçuk alemden olan bi abi Ankaralı olduğumu söyleyince bayağı methedip anlatmıştı, o zamandan anlamıştı saygı değer biri olduğunu ondan ziyade Ankaraguçlülüğünüde biliriz. Ümit Ölmezden sonra kim derseniz bana göre Hasan Hüseyin Fanidir, dışarda sayısız infazı olan içerdeykende çoğu gencin kuran okumasına namaz kılmasına vesile olan harbiden bileğiyle yüreğiyle dolaşan kabadayıdır. Vefatının daha kırkı çıkmadı cezaevinde kalp krizi sonucu vefat etti. Ümit Ölmez, Hasan Hüseyin Fani gibiler gibi düşüncesi duruşu olan, hak yemeyen, adaletli davrananlar saygı duyulup yad edilecek insanlardır, Allah rahmet eylesin ikisinede, Geri kalanı benim gözümde torbacıdır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. HASAN HÜSEYİN FANİ Yİ çok iyi bilen biri olarak söyleyim az bile yazmışsın gardaş o haymanalı mafya geçinenleri ulucanlarda kırşehir kapalı da tokat manyağı yaptıgını herkes bilmez . Bilek delikanlısı tam bir kabadayıydı ALLAH RAHMET EYLESİN

      Sil
    2. Hasan huseyin fani abime mekani cennet olzun
      Burda msj lara bakiyomda bir devlete vs hicbirseye bas eymeyen birkisi vardi oda rahmetli hasan huseyin fani
      Burdakilerin cogu abartmis burdakilerin cogu boyun egenler fani gibi olamazlar cunku hasan huseyin fani iman gucu vardi mekani cennet olsun

      Sil
    3. ANKARADA TEK İSİM HASAN HÜSEYIN FANİ GERISI HIKSYE GARDIYANLARIN ALLAHIN SON ASLANI DEYIP CEZAEVLERINDE UYUSTURUCJDAN YATANI BARINDIRMAYAN ABIMIZDI

      Sil
    4. Allah rahmeti ile muamele etsin, taksiratını affetsin.Amcam H.Hüseyin FANİ kendi döneminde yaşamış ve yukarıda ismi anılan, mafya,çete vs gibi gayrimeşru hiç bir isimle yanyana ismi zikredilecek ve buna müsaade edecek biri değildi.aynı kulvara dahil edilemeyecek derecede delikanlı yürekli ve itikatlı bir Anadolu evladıydı.Bizimle birlikte Allah c.c şahitki Allah’tan başka ne bir kimseden çekingenliği nede korkusuna şahit olmadık.Rahmetlinin ne denli bir delikanlı olduğunu,maneviyatına ne kadar bağlı bulunduğunu,attığı her adımda hakka ve garibe gurabaya ne kadar hizmet edebilirim çabsında olduğunu en iyi onu yakından tanıma şansına sahip olanlar bilir.Allah’ın Aslanı ve Yürüyen Tehlike lakapları ile nam salmış ve haytını,gayrimeşru içerisine girmiş torbacılar,haraçcılar,karıkız satanlar,haksız kazanç sağlayıp garibe gurubaya çökenlerle mücadeleye adamış ve Allahında yardım etmesiyle imkanlar dahilinde amacına ulaşmıştır.Gayrimeşru alemden yüzlerce düşmanı olmasına rağmen hiçbir tanesi onunla karşı karşıya gelme cesaretini gösterememiş Ve günlük sporunu yaprken geçirdiği kalp kırizi neticesinde canını yine çok sevdiği garip mahkum arkadaşları huzurunda yaradana teslim etmiştir..Allah binlerce kez rahmet eylesin.
      Not:Rahmetli Amcamın ismini kullanarak(onun yetiştirdikleriyiz gibi)gayrimeşru eylem ve tavırlar takınan hiç kimseye itibar edilmemesi ve bu yola başvuranlara siktir çekilmesi onun ruhunu şaad edecektir.Ailemizden bu yolu devam ettiren bu yolu tercih ederek hizmette bulunan kimse yoktur.Aksini iddia eden sokak serserilerine itibar edilmemesi ricadır arzudur.

      Sil
  73. Haymanalı Bedir Bağcıda kürt kökenli ülkücü kabadayilardan herkes dayi derdi.

    YanıtlaSil
  74. Erol seveni duyan varmı aranızda sanmam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. erol seven i taniyorum 1974 1975 arasi ankara ulucanlar ceza evinde ayni bölümdeydik.cok kabdayi gördüm duydum ama bu adam gibi biri olamaz.görmeseydim inanmazdim.bu adam o dönemdeki cezaevi idaresini korkutmustu.o dönemin ser gardiyani meshur sevki idi.bahcede onun bogazini sikip altan tekme attigina sevkinide yapma abi diye yalvardigina sahit oldum.1.kisimda kendi capinda kabadayi olan delikanli olan klüp sahibi olanlar hepsi erol sevene eyvallah demisti garibanlar erolu cok severlerdi .öyle kalipli adamda degildi ama ondan cekinmeyen hic kimse yoktu.tek basina bir adamdi.yaninda fedai gibi hic kimse yoktu.buna tanik oldum.idare erolla basa cikamadi saime kadinli ugur diye birine erolu servis etti .ugur erolu kazagini cikarirken bicakladi ama erol ölmedi.daha sonra sedye ile cezaevine getirildiginde kapi altinda hem savcinin hem müdürün karilarina küfür ediyor.bana göre dürüst bir insandi yalani sevmezdi onun korkusundan kumar olmazdi garibani severdi garibanlarda onu severlerdi.ayrica bir önemli nokta daha var devrimcileri severdi yilmaz güneyle birlikte kaldigi dönemde de "kabadayilarin pislikleri"diye bir kitap yazmaya basladigini biliyorum kactiktan sonra ankaraya sanki olaganüstühal gelmisti.bütün kulüpcüler kabadayilar birden yok olmuslardi.tabi yardim eden dostlarida onu sevenlerde vardi ama onun kalemini devlet kirmisti kistirildigi evde teslim oldu ama öldürüldü.öldürülmesini gerektiren bir durum yoktu.firar disinda ek bir sucta isnat degildi ama erol sistem icin yok edilmesi gereken biriydi.dügün bayram yapanlar cok oldu ama yas tutanlarda aglayanlarda olmustur eminim. cok nadir kislikleri olan insanlar.adanali karikatür duran da böyle bir kisiliktir.hala efsanesi söylenir.

      Sil
  75. Ankaranın en büyük kabadayılarından kürt kökenli ülkücü Bedir Bağcıyıda bilmeyen yoktur.Turkiye capinda devlet icin büyük işler yapmış insanların yanın da bulunmuştur her zaman Allah rahmet eylesin..

    YanıtlaSil
  76. Ümit ölmez dir ankarada eskilerin sevilen abisi rabim mekanını cennet eylesin

    YanıtlaSil
  77. HÜSEYİN (ALYANAK) TANIYANINIZ YOKMU IYİ KABADAYIYDI O ZAMANIN Bİ ÇOK KABADAYIDIDA ONDAN KORKARDI

    YanıtlaSil
  78. EN BÜYÜK KABADAYILIK EFENDİLİKTİR ( ÜMİT ÖLMEZ )
    ALLAH RAHMET EYLESİN..

    YanıtlaSil
  79. Ben Ugur Alp Tiryaki Ankara Kızılcahamam yukarı çanlı köyündenim burdaki yorumları bugün okudum.Bir açıklama gereği duydum ben Hiçbir zaman cennet mekanı olsun Ümit Ölmez dayımın ismini kullanmadım.Bir buçuk yıldır Ankaradayım ondan önce istanbul da ticaret ile uğraşıyordum.Ankara ve İstanbul da ve diğer illerde yaptığım her işlerde ve icraatlarda kendi ismimle yaptım. Lakabım İhtiyar'dır.Beni bilen bilir. Ben kimsenin veliahtı değilim Rahmetli Ümit ölmez dayımın veliahtı oğlu Umut Ölmez'dir.Biz sadece Ümit dayimizi örnek almış onun izinden gitmeye çalışıyoruz.Zalim'e Alp Mazluma Eren İlayı kelimatullah davasının bir neferiyim.Tüm okuyuculara saygılar sunarım.

    YanıtlaSil
  80. Ankara Kızılcahamam Yukarı Çanlı köyünden cennet mekan Topal Mustafa nın torunuyum. Sosyal medyada çıkan asılsız dedikodulara bir açıklama gereği duydum ben hiçbir zaman cennet mekanı olsun Ümit Ölmez dayımın ismini kullanmadım vede ismi ile hiç bir iş yapmadım. Bir buçuk yıldır Ankaradayım ondan önce istanbul ve diyer illerde ticaret ile uğraşıyordum. Ankara, İstanbul ve diğer illerde yaptığım her işlerde ve icraatlarda kendi ismim ile yaptım. Lakabım İhtiyar'dır. Beni bilen bilir. Ben kimsenin veliahtı değilim Rahmetli Ümit ölmez dayımın veliahtı oğlu Umut Ölmez'dir. Biz sadece Ümit dayımızı örnek almış onun izinden gitmeye çalışıyoruz. Zalim'e Alp Mazluma Eren İlayı kelimatullah davasının bir neferiyim.Tüm takipcilerime saygılar sunarım. #ihtiyar #uğuralptiryaki #ümitölmez #kabadayı #alaattinçakıcı #ankaragücü #kızılcahamam #ankara

    YanıtlaSil
  81. Nesimi tosun ismini bilen bilir isim yapan babaların babasıdır

    YanıtlaSil
  82. Herkes bilsin atarlı delikanlılar ölmez başkentı titreten pic huseyin dır yaşasaydı görürdüm size balonlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin pic Hüseyin dediğin diğer lakabı sivilceli Hüseyinli


      Sil
    2. Piç Hüseyin yani Hüseyin Turan Ankara'nın Kürt Cemaliden sonra gelen en büyük kabadayısıdır. Dündar Kılıç onun korkusundan İstanbula kaçmıştır. Allah rahmet eylesin.

      Sil
    3. pic hüseyin berber hasanin kardesidir.soy isimleri turandir.1974 affindan ciktikran sonra ankarada epey adam vuruldu bunlardan biri gazinonu sahabettin kinali idi o olayda pic hüseyin berber hasan berber hasanin oglu ve berber hasanin kayni yargilandi ogluyla kayni sucu üslenince hasan vr hüseyi tahliye edildi bir süre sonra yildiz gaziynosu cikisinda vuruldu o sisde sahmettinin oglu selahattin kinali üslendi.selahattinide hasanin ogluyla kayni cezaevinde öldürdü.

      Sil
  83. Ne kadar çok boş konuşan var kulaktan duyma şeylerle yorum yapmayın ben 48 yaşındayım ve hacettepelim ve yerlisiyim mekanı cennet ruhu şad olsun Rahmetli Hasan Amca bizim eski kiracımız aynı zamanda ana tarafından da hemşerimiz Rahmetli Ümit abim adam gibi adamdı nurlar içinde yatsın eskilerden sonra en son kabadayı kendisidir benim rahmetli babam da eski kabadayılar dan Hacettepe li Ünal Rahmetli Hasan Amca ile garibana mahalleye sahip çıkan sayılı insanlardan ve japon Ali rahmetli bilip bilmeden yorum yapmayın en büyük kabadayılar bu insanlardı mekanları cennet ruhları şad.

    YanıtlaSil
  84. Yaşayan Son Kabadayı Cesi Cemal(Cemal GİRGİN)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baba Adamdır Mazlumu Yolda Bırakmayan Gerçek Kabadayıdır.Saygılar

      Sil
  85. Son Kabadayı Cesidir.(Nokta)

    YanıtlaSil
  86. Avni Baba Avni Açıkgöz kabadayının kralıdır. Medyatik olmayan eline beline diline sahip adam gibi adam. Yularıda saydıklarınızın çoğu medyatik naylon baba. Ne icraatları var biliyorsanız onu da yazın da biz de bilelim.

    YanıtlaSil
  87. Ben ankarada birtane kabadayi tanirim oda rahmetli umit olmez dir oyle herkez kabadayi olamaz yuregine bilegine guvenen herzaman garibani kolayan yardimlar ederditaniyanida tanimayanida ben umitin adamiyim yeniyim derdi ankarada hayrani coktu cunku tum garibanin agasiydi eyer yasasaydi suan kimse karsisina gecip de kabadayilikntan bahsedemezdi enbuyuk kabadayilik efendiliktir evine helal ekmek goturuyorsan senden kabadayisi yoktur diyen tek adamdi allah rahmet eylesin mekani cenet olsun herzaman dualarimizda yuregimizde gonlumuzde olacak


    YanıtlaSil
  88. Eski Kabadayılardan Cesi Lakaplı Cemal GİRGİN 10/03/2021 Tarihinde Vefat Etmiştir..Cenazesi 11/03/2021 Perşembe Günü Öğle Namazına Müteakip Karşıyaka Mezarlığında Defin Edilecektir.Mazluma Çok Yardımı Dokunmuştur.Ailesine Baş Sağlığı ve Sabırlar Dileriz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah rahmet eylesin cesi abi mekani cennet olsun aydinlikevkwrden

      Sil
  89. Mahallemizin abilerinden di cemal Girgin çeşitli Allah rahmet eylelsin

    YanıtlaSil
  90. Şimdi kabadayi diye birsey kalmadi. Artik şantajcilarin, uyusturucu saticilarinin, kadin kacakcilarinin devri olmus bu devir. Kabadayilik bitmiş artik itlerin devri bu devir. Hepsinin belinde silah arkasinda adamlar. Bilegine guvenip oetaya atlatacak bir tane adam kalmamiş. Mahallenin namusunu korumayi birak mahalleye uyusturucuyu benden baskasi satamaz derdindeler.

    YanıtlaSil
  91. Mekânı cennet olsun.Çocukluğumuzda Yenidoğanın kabadayısı idi.CESİ

    YanıtlaSil
  92. ankarali erol seven i taniyan varmi?tek basina bir insandi.ulucanlarda 1974-75 1.bölümde yatarken tanidim.cok cezaevide yattim.cok delikanli gördüm ama erol sevenbaska biriydi basgardiyan sevki erolun karsisinda kedi gibi duruyordu.yapilan aramalarda onun yatagina kimse dokanamazdi,

    YanıtlaSil
  93. 1940-70 li yıllar arası altındağ Gülveren kahveci sarı hacı

    YanıtlaSil
  94. Herkez etten kemikten en büyük kabadayılık efendilik ve kimseye muhtaç olmamak için helalinden mücadele edip eve ekmek götürmektir.

    YanıtlaSil
  95. Ankarada ne baba biter nede ana alayida bos ama bir isim var oda bolulu haydardir rahmetli

    YanıtlaSil
  96. Erol turanı bilen çıkar mı sanmam altındağ önder kabadayılarındandı

    YanıtlaSil
  97. Angaranın en büyük kabadadadayısı kim bilmem ama en adaletli en mazlum dostu en ahlaklısı en cesuru ümit ölmezdi özellikle baba diye anılanlar kalleş çıkarcı vemazlum dostu deyil haram helel demeden pis işler yapanlardır ve beli tabancalı yanındaki zibidileri kullanan korkaklardır....

    YanıtlaSil
  98. Ben bayağı yaşlı bir adamım 70'li yılları 80'i 90'lı 2000'li yıllarda mafyalar Türkiye'de toplumu illallah dedirten her türlü pis işin içinde olan adeta kene gibi gruplardı bu grupları bitiren hepsini susturan hizaya getiren bu mafya belasından Türkiye'yi arındıran Reis Erdoğan Allah Celle celaluhu bizim ömrümüzden alsın Reis'in ömrüne eklesin inşallah onun için en büyük mafya babası da en büyük kabadaydı reis Erdoğan

    YanıtlaSil